מתי בפעם האחרונה שכחתם משהו חשוב
ושילמתם על כך מחיר יקר?

קורה לכם שאתם מצליחים לזכור מצוין
אירוע שקרה לכם לפני עשרות שנים ובמקביל
שוכחים אירוע שקרה רק לפני עשר דקות?

חווים לעיתים קושי בשליפת שמות
או מידע חשוב אחר מהזיכרון?

מתי בפעם האחרונה שכחתם משהו חשוב ושילמתם על כך מחיר יקר?

קורה לכם שאתם זוכרים מצוין אירוע שקרה לפני עשרות שנים ובמקביל שוכחים אירוע שקרה רק לפני עשר דקות?

חווים לעיתים קושי בשליפת שמות או מידע חשוב אחר מהזיכרון?

הירידה בתפקוד הזיכרון, לצד חשיבותו הרבה בחיינו, מחזקת את הצורך לשפר אותו ולשמור עליו לאורך זמן.

אני איתי עניאל, חוקר ומרצה מומחה לשיפור הזיכרון. בעשור האחרון אני מעביר את קורס חדר כושר למוח, בו עזרתי לאלפי אנשים לשפר את הזיכרון באופן משמעותי.

בקורס חדר כושר למוח תקבלו כלים לחיים שיאפשרו לכם
לפתח זיכרון מצוין ולהפסיק לשכוח את מה שחשוב.

למי מיועד הקורס?

המלצות ממשתתפים

הצטרפו לקורס חדר כושר למוח לחווית למידה מרתקת של כלים לחיים שיאפשרו לכם לזכור מצוין ולהפסיק לשכוח את מה שחשוב.

מה כולל הקורס לשיפור הזיכרון?

לקבלת פרטים נוספים והרשמה:

מרצה

איתי עניאל, חוקר ומרצה מומחה לפיתוח ושיפור הזיכרון, מייסד חדר כושר למוח והמרכז לשיפור הזיכרון, מנחה בארץ ובעולם קורסים, הרצאות, סדנאות והדרכות ייעודיות לשיפור הזיכרון כבסיס לפיתוח מצוינות אישית. 

"פיתחתי את קורס חדר כושר למוח במטרה להעניק לכם כלים מתקדמים ויעילים לשיפור יכולות המוח והזיכרון ולמנף את הכוח הרב הטמון בהם. אני מאמין שעם הדרך הנכונה למטרה לצד המוטיבציה ללמוד, ניתן להשיג תוצאות מעולות ולגלות עולמות חדשים ומרתקים של יכולות והישגים. אני מזמין אתכם להצטרף לקורס, לשפר את הזיכרון באופן משמעותי ולהפסיק לשכוח את מה שחשוב".

המלצות ממשתתפים


פירוט ההרצאות:

זיכרון בלתי נשכח – במפגש מרתק עם הזיכרון שלנו נלמד איך הוא עובד, ממה הוא מושפע ואיך אפשר לשפר אותו באופן משמעותי? מהו הבסיס החשוב ביותר לתהליך פיתוח ושיפור הזיכרון?

לשפר את מהירות השליפה מהזיכרון – איך לקלוט לזיכרון מידע בצורה נכונה ולשלוף אותו במהירות? במפגש זה נלמד וניישם שיטה מעולה, שתאפשר לנו לזכור כל מידע שנרצה בהרבה פחות זמן ובקלות. שיטה זו תאפשר לנו לחסוך זמן יקר ולאמן את המוח והזיכרון באופן יעיל ואפקטיבי.

לזכור שמות מצוין – היכולת לזכור שמות של אנשים היא נכס חשוב מאוד בחיינו וניתן לשפר אותה משמעותית. בהרצאה זאת נלמד וניישם טכניקות מובילות לזכור שמות של אנשים ולהפוך את תהליך זכירת השמות למעניין ומרתק.

לא לשכוח לזכור – מה רציתי לומר? מה רציתי לעשות? איפה הנחתי את זה? בהרצאה זו נלמד טכניקות מובילות לזכור מיקומי חפצים ופעולות ונקבל טיפים מעולים איך להפסיק לשכוח את מה שחשוב לנו בחיי היום יום.

לזכור בקלות מספרים חשובים – היכולת לזכור מספרים משפיעה על "תחושת המסוגלות" של הזיכרון שלנו. בהרצאה זאת נלמד וניישם שלוש טכניקות מובילות לזכור במהירות ובקלות מספרים חשובים ובמקביל לחדד ולשפר את יכולות המוח והזיכרון.

חדר כושר למוח ולזיכרון – איך לאמן את הזיכרון ולשמור עליו לאורך זמן? איך לשלב נכון את אימוני הזיכרון בחיי היום יום? מהם תומכי הזיכרון הטובים ביותר?  מה הקשר בין תזונה נכונה ושינה לתפקוד הזיכרון?

ללמוד שפה חדשה וקריאה מהירה – איך ללמוד שפה חדשה בדרך היעילה ביותר לזיכרון לטווח הארוך? איך לשפר משמעותית את מהירות הקריאה ולזכור היטב את מה שקראנו? בהרצאה זו נלמד איך לפתח את שתי המיומנויות האלה ואיך להפוך באמצעותן את תהליך הלמידה למהנה ואפקטיבי.

אסטרטגיית הזיכרון המעצים ככלי לחיים – איך לתייג ולשלוף במהירות זיכרונות חשובים? איך לזכור נכון את מה שעוזר לנו להצליח במה שאנו עושים? אסטרטגיית הזיכרון המעצים מבוססת על פיתוח היכולת להתמקד במידע חשוב המשפיע על הצלחה בפעילות היומיומית שלנו ועל היכולת לשפר משמעותית את מהירות שליפתו מהזיכרון לטווח הארוך

הצטרפו לקורס חדר כושר למוח לחווית למידה מרתקת של כלים לחיים שיאפשרו לכם לפתח זיכרון מצוין ולהפסיק לשכוח את מה שחשוב.

לקבלת פרטים נוספים והרשמה:

הצטרפו לקורס חדר כושר למוח לחווית למידה מרתקת של כלים לחיים שיאפשרו לכם לפתח זיכרון מצוין ולהפסיק לשכוח את מה שחשוב.

לקבלת פרטים נוספים והרשמה:

© כל הזכויות שמורות לחדר כושר למוח – איתי עניאל 2021